Alla inlägg under mars 2010

Av Tove - 30 mars 2010 19:48

Jag är så himla trött, på allt...finns det ingen respekt längre. Jag orkar inte hålla på och vara glad när ingen är det tillbaka. Känns som att jag simmar i mott ströms. Man få ju inget tillbaka först man försöker, jag orkar inte le emot dig när du spottar på mig!! min ork är så jävla slut, det finns inget kvar!!!


  

Av Tove - 27 mars 2010 19:24

snart kommer Rikard och Fredrik hit, ska bli kul med lite sällskap mer en tv liksom ;) vi ska kollar på Titanic XDXD hahah dom kommer säkert klaga men skit samma xD det ska bli mysigt, jag tänkte släng in lite mat i mikron innan dom kommer så det står på schemat nu!!'¨  

Av Tove - 27 mars 2010 17:26

Allså, jag börjar tröttna på det här...man börjar skaka, känns som att man inte kan andas... hela kroppen lägger av. fan det är nära döden upplevelse. Det värrsta med det är att man inte kan kontrollera det, det kan komma när som helst. man kan liksom vara med sina kompisar och må bra... men det är värst när man är ensam, man har liksom ingen att prata med... för har man någon så har man liktsom kontakt med världen men är man själv känns det som att ingenting finns, att allt bara försvann. Det är lagom kul när man ser svart. Det är liksom en väntan, man måste bara vänta på allt ska gå över...


fan hatar det!!!!

Av Tove - 23 mars 2010 10:40

vi såg på en film i går som var riktigt skum, men det var jätte rolig Xd mitt i filmen får vincent ryck och säger att vi ska släcka ner allt i vardagsrumet och leka kurragömma, så det började vi med, sen kröp vi bara runt på golvet och typ kitlade varandra xD fan vad kul vi har ibland, sen gick jag och elin och lade oss men vincent kom och kröp ner i sängen sen låg vi alla där och läse varandras sms. sen somnade vi i tid (OMG inte vanligt) och något som är enu mer coolt, vi kom upp på morgonen och kom i tid för första gången på ett halv år   


WeeWeee!!!!<3


  

Av Tove - 23 mars 2010 10:31

Den här veckan är det bara jag och elin i rummet, för våra små älsklingar julia coh Jojjo åker till sälen. Kommer sakna dom, det blev väldigt tyst i vårat rum. men vi har ju vincent som kommer och flummar ibland ;) och jag är jätte glad för att vi ska ta hand om hans råttor när han ska träffa sin kompis i veckan.

Av Tove - 21 mars 2010 17:06

Min kompisar har varit hos mig hela helgen, jag är en sån liten skit som inte tycker om att vara själv hemma. Vi kollade på film och dansade hela helgen :D sjukt kul helg!!! <3<3

Av Tove - 15 mars 2010 20:27

Nu är man tillbaka på säby :D så jävla kul, idag körde jag traktor hela dagen <3 och sen när jag kom tillbaka fick jag jätte ont i huvudet... så morgondagen blir nog i sägen så jag klara mig igenom hela vecka och speciel HELGEN   

Av Tove - 14 mars 2010 18:25

Ja och Lizz var och jobbade på båtmässan, och i montern mitt i mot oss var några killar och jobba... FAn vilka roliga dagar vi har haft, skaffat många nya kompisar. och kommit på att man har gamla som känner dom nya.   


Tack för en sjukt rolig helg grabbs!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards