Alla inlägg under maj 2010

Av Tove - 30 maj 2010 22:49

Du är min ängel<3 Du får mig att le från hjärtat, saknar dig varje minut<3 Du finns i mitt hjärta<3 och hoppas att du vill stanna kvar där :)<33

  

Av Tove - 25 maj 2010 18:53

Var som vanligt på jobbet i dag :) men resan dit innehöll mer än vanligt, när jag gick av bussen i Täbykyskbyn så hade det precis hänt en bilolycka och jag gick av bussen precis där det hade hänt, det var hur många ambulanser och poliser som hälst...det var ganska läskigt faktist   Så att det satt massa amublanmänniskor med en kille på väg kanten, såg ut som att han var i chocktillstånd...hoppas bara att ingen skadades   


Men sen kom man till Jobbet och var bara att börja jobba,

det var en kul dag, har nu lärt mig namnet på dom flesta som jobbar där xD (Det är fan mer en 10 stycken, och är olika varje dag xD)

Fick prismärka idag igen, men det var kul   

Prscis innan jag gick plockade vi undan bland vangnarna så vi skulle få plats med mer, det skulle tydligen komma en stor leverans vid 5 halv 6

Så jag slapp vara med och ta emot den utan får bara fixa med det i morgon

men det är ju mysigt så   

Han nog fan den bästa praktikplatsen, har fan haft kul varje dag xD

Och det har redan gått halva tiden<3

ganska tråkigt faktist, kommer sakna alla människor där   

Så får passa på att njuta av den sista tiden :D

Av Tove - 24 maj 2010 22:28

Är ju hemma i tre veckor nu, eller två veckor till   

Då får man ju passa på att vara med Familjen så mycket som möljigt.

Idag efter en lång dag på jobbet. Kom man hem och käkade, och sen fick jag otrolig lust att hoppa stutsmatta, så drog ut lille syrran xD

Men som vanligt slutade det med att vi inte hoppade utan roade oss med andra saker, och i dag blev det massa flumm/fjortis bilder   


Så tänkte dela några av dom med er xD<33


                                


Som ni förstår flummar hon och jag ganska mycket :D<33 förutom på vissa<3

Av Tove - 23 maj 2010 17:06

Saknar säby så jävla mycket :( Saknar sambosarna...Inget skit snack på kvällarna, ingen Lillen som kommer in springande i rummet med gämna mellanrum :) ingen víncent som kommer och bara lägger sig och sover :)


Vill tillbaka nu!! <33


  

Av Tove - 23 maj 2010 16:56

Ringen....dadadammmm....xD christoffers ring, jag fattar inte hur jag kan glöma att jag har den hela tiden xD det börjar fan bli ganska fail...   Har nu glömt det tre gånger, första gången skulle jag ge tillbaka den till chrisoffer efter att Julia haft den... Men gissa vem som glömmer det, jo jag  xD så får åka och ge den till honom dagen efter xD och sen på nästa träning var jag där, och då hade jag den när han tränade, men den gången kom han bara till cycken innan han kom på att jag hade den    och nu igår var jag med honom och tog ringen bara för att den är så skön, och sen glömde vi den igen xDxD


Börjar bli ganska pinsamt xDxD men jaja, nu har jag sagt till honom att han inte får låta mig ha den mer xD hur hur det kommer så till vet vi inte xDxD


  

Av Tove - 23 maj 2010 16:51

Jag har kommit på att jag spenderar alldelses för mycket tid på Judon xD och det roliga är att jag inte ens tränar, bara kollar på kompisarna som gör det    Börjar kännas lite pinsamnt när man vet vad alla heter där och tränaren känner igen än. Haha det är ganska fail xD

Men som dom sa till mig "Tove du har inget liv så du får vara härxD"

Och det känns bra xD gillar att vara där så mycket<33


Som sagt, jag är stammis :D


Av Tove - 18 maj 2010 22:50

Praktiken idag igen<3

Kom dit vara lite seg i början men sen kom man igång   

Började dagen med att rensa rabatten utan för in gången, den såg förjävlig ut   Men nu är den fin och bra<3

sen fick jag besök av två små sötnosar, vilket var väldigt kul. Var lite stressad bara. Man kan inte stå och lata sig för mycket, men jag visade dom runt och lyckades hitta en blomma till Rikards mamma   

Sen flöt dagen på, ny leverand med bland annat pelagoner kom in, så sånt skulle prismärkas och så. men det var fort gjort    

Bara så ni vet så tog jag en dusch innan jag slutade för dagen, tappade vattenslangen och jag blev blöt xD men sånt förgyllersdagen, och det är alltid kul<3<3


Efter jobbet kom Julia och mötte upp mig i Åkersberga :D så vi åkte tillsammans till Roslagsnäsby där lilla Christoffer väntade på oss :P

så slog vi våran hjärnor ihop och tog oss till judon

eller, det blev inte så mycket av det xD

Vi gick runt i alla rum som fanns   

Och sen spelade vi forboll och blev mosade som skinkan på mackan xD


Men kan inte klaga på min dag i alla fall <333



Av Tove - 18 maj 2010 22:36

Känns som att jag inte kan andas...Det är bara dina andetag som håller mig vid liv.

Känns som att jag inte kan stå, det är din famn som håller upp mig.

En klump i magen, allt är kaos...

Kan inte ta mig ut ur drömmen, den underbara, men samtidigt den hemskaste...

vill inte vakna. Vill bara vakna.

Ska man låta dig gå, bara för att inte falla hårt?...

Känns som att saningen skulle vara det bästa just nu<3

Vill bara veta hur du känner??

<3<3<3



Ovido - Quiz & Flashcards