Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Dag 10 detta anser jag om sex?

Av Tove - 23 februari 2011 22:39

Dag 10 Detta anser jag om sex:

Haha, sex är nicccccee x) Nej, men jag ser sex som något trevlig eller vad man ska säga... ;O Jag skulle aldrig ha sex med någon jag inte älskar. Men jag dömmer verkligen inte folk som har det. Jag kan förstå vissa som har det så. Jag tyckte sex var överskattat förut men vad fan. Trevlig underhållning   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 2 november 2011 20:32

Jag älskar verkligen min pojkvän<3 gör det! men han har en sida som jag kan erkänna att den inte är min favorit... När han dricker blir han en helt annan person, han bli så lätt sur... Han blir aldrig aggresiv men han visar en sida av sig som skrä...

Av Tove - 25 oktober 2011 20:16

Jahapp, Sitter man framför datorn med ett glas vin i handen. Kan inte klaga    Jag förtjänar det, håller faktist på och tvättar!! Jag känner mig som en riktigt hemma fru ^^ Jag lagar mat, städar och nu tvättar jag! Jag känner mig så vuxen x) En kompi...

Av Tove - 24 oktober 2011 17:53

Sitter i pojkvännens lägenhet i Norrköping, jag ska plugga med det går typ rent åt helvete... xD  man kan inte vara mer otaggad än vad jag är just nu. Har massa skit att göra, trean i gymnasiet är inte kul!!! Fy fan vad lärarna igillar att ge en ex...

Av Tove - 18 oktober 2011 22:13

Har inte vart så aktiv på den här bloggen. Men, Men! Jag skriver i bland i alla fall. Fick lusten att skriva idag, så varför inte liksom! Har sjukt mycket i skolan för tillfället, orken tar snart slut med jag kämpar vidare. Inte så mycket att göra li...

Av Tove - 11 augusti 2011 15:34

Allt börjar lösa sig igen. Nu vill jag inget annat än att tro att allt kommer att lösa sig... Allt är bra mellan oss igen, men jag kan inte sluta vara rädd att han ska dumpa mig igen... Är bara så rädd att göra något fel, så att han bestämmer sig att...

Ovido - Quiz & Flashcards