Alla inlägg under juni 2010

Av Tove - 30 juni 2010 19:34

  


Bara för att jag älskar min lille syrra :D <33

Av Tove - 30 juni 2010 19:02

Har varit hemma och varit sjuk ida :( jag har haft så jävla ont i magen   Jag var inte taggad på att jobba, men inte häller på att vara hemma och vara sjuk     :( har bara legat i sängen och varit halv död, smsat med christoffer i omgångar, ett sms varje gång jag vaknade till ^^

Känder att det inte är bra att vara hemma :/ pengarna liktsom försvinner i väg :(

Men i morgon blir det nya tag :D <3 och ska försöka ta mig in till stan efter jobbet också, det ska bli nice   


  

...

Av Tove - 30 juni 2010 19:00

Lying in my bed I hear the clock tick,
and think of you
caught up in circles confusion--
is nothing new
Flashback--warm nights--
almost left behind
suitcases of memories,
time after--

sometimes you picture me--
I'm walking too far ahead
you're calling to me, I can't hear
what you've said--
Then you say--go slow--
I fall behind--
the second hand unwinds
´

if you're lost you can look--and you will find me
time after time
if you fall I will catch you--I'll be waiting
time after time

after my picture fades and darkness has
turned to gray
watching through windows--you're wondering
if I'm OK
secrets stolen from deep inside
the drum beats out of time--

if you're lost...

you said go slow--
I fall behind
the second hand unwinds--

if you're lost...
...time after time
time after time
time after time
time after time

  

Av Tove - 30 juni 2010 18:27

Lilla Söta Christoffer tycket att jag skulle skriva om honom ^^ så nu ska jag det x) 

Sitter och pratar med den ungen just nu på facebook^^ och jag kan säga att jag inte kommer på något alls att skriva här    Men jag försöker ^^

Han är världens snällast unge^^ och desutom väldigt söt, han är min älskling <33

jag tänker skriva massa roliga saker bara för att han kommer att läsa det här sen ^^

Han har det gulliga smeknamnet toffen^^ Som rikard gör att för att komma ihåg att kalla honom xD Men han är en lite toffel ^^ men det passar honom <33


  

Sötast!!! :* <33

Puss!!!!<33333333333





Av Tove - 30 juni 2010 18:03

Tänkte bara medela att SPANIEN VANN!! David Villa gjorde målet :D Älskar spanien ^^<33


    

Av Tove - 29 juni 2010 21:41

Just nu är den match mellan Spanien och Portugal. Och känner att jag har svårt att bestämma mig vilka jag vill ska vinna :/ men jag kom nog fram till att Spanien ska vinna, Min lilla undebara Torres spelar ju där ^^ så måste säga att det är spänande, man just nu måste jag säga att jag tycker att spanien ska öka takten och inte släppa på försvaret. Och pressa lite mer uppåt för att klara av att vinna matchen :) Deras största fördel är att domhar bra passningsspel och att dom håller sig lugna som en vis Ronaldo inte kan ^^ men matchen är sjukt spännande så ska fortsätta kolla på den nu :)


 vs      



Av Tove - 28 juni 2010 17:30

Sitter och läser på felsms.com det är fan ganska kul ^^Men det här är i alla fall ett jätte gulligt ^^



Till: Min blivande fru

Sms: Det börjar närma sig nu, har köpt ring och allt. Ska bara öva lite på frieriet. Du stöttar mig väl?

Svar: Va???!!!


Förklaring: Jahapp, det var det! Felsms, skulle till brorsan. Men hon sa JA, flera gånger om :) Idag är vi gifta!



/Hans

Av Tove - 28 juni 2010 16:38

Jobbat ida igen xD men den här dagen gick fort   Smsade lite med Elin och insåg hur länge sen det var jag träffade henne   Och så kom vi fram till att tältning blir det näst nästa helg    Och att vi kanske ska dra in till stan på Torsdag men jojjo om det går! <33 och under samtalet med elin, lyckades jag trycka in armen i en gren, så klanten jag började blöda ^^ det är ganska fail^^

så lilla jag fick springa och hämta ett plåster^^

  


Nu har jag kommit hem och väntar på att mamma ska stecka klart min pankakor så jag inte dör av hunger ^^ det blir senare middag i kväll för att familjen FÄÄÄÄÄÄ kommer hem i dag så dom ska käka här :)<3 Ska få lyssna på hur deras resa i grekland var ^^ kommer inte bli ett dugg avis^^ inte alls   

Ovido - Quiz & Flashcards