Alla inlägg under mars 2011

Av Tove - 25 mars 2011 20:44

Har typ glömt bort att jag har en blogg xD seriöst. har inte tänkt på att blogga...=/ 

Men när man kommer ihåg det får man ta och göra det. Smart va^^


Vart men älsklingen idag. En lång morgon i sängen. Kom inte ur den för än kl 1 men det var så himla mysigt så man ville inte gå upp<3 Men efter det vart det ner till mamma och äta lunch med henne och hjälpa henne med renoveringen av hennes rum. Det var riktigt mysigt. sen lite handlning och sen hem igen. lite mys sen var älsklingen tvungen att åka =( och sjuka lilla jag kröp ner i sängen och somnade en stund och nu sitter jag och dricker te och ska sova lite till. Ska klara av trädgårdsmässan i morgn med FEBER!!! Önska mig lycka till...


 

Av Tove - 14 mars 2011 09:47

Ligger i pojkvännens säng och halv sover, ingen skola för någon idag. Så det blir en hemma dag med massa mys =D jag klagar inte ett dug!!! Att bara ligga i sängen med älsklingen, ha inga tider att passa. Ingen som säger till än att göra saker. Det är dagar som denna som får en att vara glad att man inte är ensam och att man lever =) så kan säga att dagens planer är CHILLLL!!!! Jag håller på att sluta röka så jag är en tjurkärring just nu, jag kan inte vara specielt rolig xD men jag är stolt över mig själv om jag klarar det! Det är ju liksom tredje gången gillt. Jag måste klara det ^^Puss på alla som har någon att dela sina speciela dagar med!!! <3

Av Tove - 5 mars 2011 12:42

Sitter i stolen bredvid sängen och är ny duschad!! Så himla skönt. Tror jag fortfarande är lite bakis. Gårdagen var helt spårad, vi körde shoot tävlingar. Så vi kröp runt i koridoren för att se vem som var snabbast och massa sånna roliga tävlingar ^^ Kan du säga att jägerna tog hårt på mig. Och min pojkvän roade sig med att göra sugmärken på mig...inte alls lika kul   


Nu sitter man här efter att man har lagat mat till 30 pers. Det tar tid alltså =O Vi höll på i två timmar och vi åt bara korvstroganoff...=O Men det är ganska kul i alla fall. 

Sitter och väntar på att kärleken ska komma tillbaka efter han har ätit så man har någon att kramas och pussas med! Helt galet puss sjuk just nu   Och han är mitt mål xDxDxDxD Efter det blir det kolla på Erik som ska tävla!! Wiiiie vi hejar på honom!!!


Pöösssssssss till alla som inte har någon speciel i sin närhet att pussa på!!   


  

Ovido - Quiz & Flashcards