Alla inlägg under augusti 2010

Av Tove - 31 augusti 2010 21:15

Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Everyday I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything
Seasons may change winter to spring
But I love you until the end of time


  


Är så jävla glad att du är min<3 

Gråter mig till sömns för att jag vet att varje gång jag vaknar finns du alltid där<3


Älskar dig<3

Av Tove - 31 augusti 2010 20:44

Jag sitter i sängen och spelar sims 2 x) jag vet jag är nörd!! och så börjar Jojjo och Julia snacka om att dra till Bro men jag orkade inte så jag sitter kvar och då kommer dom på en flummiga iden att göra tuppkam på mig   Så dom började och sen var vi i gång 


Vi började med mitt sen julias och sist jojjos, det var så kul för på Jojjo blev det så stor skillnad   det blev sjukt bra x)


Roligaste kommentarerna:
Emelie: wow Wooow WOOOOW hon såg och en efter en x)
Cathrin: Ni ser ut att ha haft inget att göra, och nästa gång ni leker hårfrisörssalong säg till mig   

Mikis: Hahah fan vad coolt


Nej men vi har haft jävligt kul :P

Här kommer lite bilder   


         

Av Tove - 30 augusti 2010 14:19

har pedagogiskt ledarskap nu, det är en ganska kul lektion x) vi har i alla fall kul när vi är där. Idag har vi redovisningar och nu är det bara jag kvar :/ inte allt taggad men det är väl bara att göra det 

Av Tove - 29 augusti 2010 20:24

Trött så himla trött...finns inget kvar....orkar inte kämpa för ingenting längre...snart säger jag hej då till er alla....</3 


  

...

Av Tove - 26 augusti 2010 20:21

Klara inte det här längre...blir bara deppig...vart tog en glada Tove vägen? Du göra allt bara svårare för mig. Vet inte om jag orkar längre? Det var inget problem förut med stör mig nu...känner mig som en idiot... borde inte tänka så här, det är inte snällt...jag borde förstå, men kan inte. Mitt huvud samarbetar inte med mitt hjärta...</3 måste orkar...men gör inte det....!

  

Av Tove - 24 augusti 2010 18:15

  


Vissa personer är vänner för livet!!!!<333


Min Julia<33

Av Tove - 24 augusti 2010 17:33

Drog in till Jakan igår och träffade Rassmus, kollade på hans lägenhet och väntade medans har drog till systembolaget   Vi lyckades missa pendeln på vägen dit så blev sena så han inte med pendeln tillbaka och missade bussen x) så vi ringde kocken som var en ängel och åkte och hämtade oss!


När vi satt där och väntade kom vi på att vi skulle käka och sen dra ner till sjön och bada. Så när vi kom tillbaka käkade vi och snackade lite med Stefan och en drog vi ner och badade. Det var så sjukt skönt!! Ska be Rassmus lägga ut bilder på facebook på det sen, kanske kan lägga ut någon bild här då med    


Sen drog vi tillbaka, duscha och sen satte på en film och hade sjukt mysigt =)<33

Av Tove - 22 augusti 2010 21:44

Har inget att göra så ska skriva upp alla 10 låtar jag lyssnar mest på på spotify   


* wavin´ flag =the soccerboys = VM låten :P

* Kiruna = Willy cley band = syrran visa mig dom ^^

*Don´t stop believin´ = Starship

* who says = John Mayer

*true colors = Ane Brun

*I`am alive = céline dion 

*Heaven it a place on earth = Belinda Carlisle 

*Time of youre life= Green day

*Zombie = the cranberries 

*jessie´s girl = Rick Springfield 


Haha älskar variationen x)<33 

Ovido - Quiz & Flashcards