Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Borlänge.

Av Tove - 5 mars 2011 12:42

Sitter i stolen bredvid sängen och är ny duschad!! Så himla skönt. Tror jag fortfarande är lite bakis. Gårdagen var helt spårad, vi körde shoot tävlingar. Så vi kröp runt i koridoren för att se vem som var snabbast och massa sånna roliga tävlingar ^^ Kan du säga att jägerna tog hårt på mig. Och min pojkvän roade sig med att göra sugmärken på mig...inte alls lika kul   


Nu sitter man här efter att man har lagat mat till 30 pers. Det tar tid alltså =O Vi höll på i två timmar och vi åt bara korvstroganoff...=O Men det är ganska kul i alla fall. 

Sitter och väntar på att kärleken ska komma tillbaka efter han har ätit så man har någon att kramas och pussas med! Helt galet puss sjuk just nu   Och han är mitt mål xDxDxDxD Efter det blir det kolla på Erik som ska tävla!! Wiiiie vi hejar på honom!!!


Pöösssssssss till alla som inte har någon speciel i sin närhet att pussa på!!   


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 2 november 2011 20:32

Jag älskar verkligen min pojkvän<3 gör det! men han har en sida som jag kan erkänna att den inte är min favorit... När han dricker blir han en helt annan person, han bli så lätt sur... Han blir aldrig aggresiv men han visar en sida av sig som skrä...

Av Tove - 25 oktober 2011 20:16

Jahapp, Sitter man framför datorn med ett glas vin i handen. Kan inte klaga    Jag förtjänar det, håller faktist på och tvättar!! Jag känner mig som en riktigt hemma fru ^^ Jag lagar mat, städar och nu tvättar jag! Jag känner mig så vuxen x) En kompi...

Av Tove - 24 oktober 2011 17:53

Sitter i pojkvännens lägenhet i Norrköping, jag ska plugga med det går typ rent åt helvete... xD  man kan inte vara mer otaggad än vad jag är just nu. Har massa skit att göra, trean i gymnasiet är inte kul!!! Fy fan vad lärarna igillar att ge en ex...

Av Tove - 18 oktober 2011 22:13

Har inte vart så aktiv på den här bloggen. Men, Men! Jag skriver i bland i alla fall. Fick lusten att skriva idag, så varför inte liksom! Har sjukt mycket i skolan för tillfället, orken tar snart slut med jag kämpar vidare. Inte så mycket att göra li...

Av Tove - 11 augusti 2011 15:34

Allt börjar lösa sig igen. Nu vill jag inget annat än att tro att allt kommer att lösa sig... Allt är bra mellan oss igen, men jag kan inte sluta vara rädd att han ska dumpa mig igen... Är bara så rädd att göra något fel, så att han bestämmer sig att...

Ovido - Quiz & Flashcards