Alla inlägg under april 2010

Av Tove - 30 april 2010 13:58

I kväll är det valborg :D fatta taggad man är, ska vara med kompis gänget i lindholmen, Bara massa underbara saker. Vi ska bara ha allmänt roligt och mysigt. Har inte träffat några av dom på en hel vecka och en av dom på en månad, så ska bli kul att träffa alla igen, vet inte allt som kommer hända under kvällen men det kommer bli MYSIGT, det vet jag. Lite nytt folk och lite gammalt, bara underbart

Av Tove - 28 april 2010 20:25

Det var öppet hus på Säby idag. Och det var väldigt kul tills Emeline lackade sönder på mig....Fan är trött på henne, orkar inte med att hon blir sur för ingenting. palla bli sur för en helt jävla vanlig sak, och grejen är att hon missuppfattade mig och vägrar att lyssna när jag förklarar... Orkar inte med såna människor

Av Tove - 27 april 2010 15:44

Är så trött på att gå runt och le bara för att jag måste, det ända jag vill är att skrika på er, men vill inte att det ska bli som förra gången. Kommer inte klara det igen. Mitt liv känns så meningslöst, jag bara försöker göra något med det men misslyckas bara och bryter ner mig själv i stället...Är så rädd för att ni ska börja hata mig igen, och strunta i mig...klarar inte mer av det nu.

Av Tove - 26 april 2010 20:42

Har precis varit och käkat kvällsfika med alla andra på skolan, riktigt nice med lite mat i magen, man borde sätta sig och plugga med orkar inte   lat som vanligt. Och så vet jag att inget händer den här veckan mer en något på fredag så man har ingen lust att gå till skolan i morgon häller, jag vill ha något att längta til? kan inte någon bara komma och säga att något kul händer så jag har något att längta till   Men valborg är ganksa nice att längta till med, ska vara med helt underbara kompisar, kan inte bli bättre. Hoppas bara att mamma inte säger att jag måste åka hem på fredag kväll xD det kommer bli jobbigt så fall   hahah!


Ska försöka plugga den där jävla svenska tills i morgon nu...och ja kommer faila xD<3


Av Tove - 26 april 2010 19:12

Älskar dig....<3

  

för mycket

Av Tove - 26 april 2010 18:06

Skulle försöka komma på något att skriva om men är opeppad på det...är fan det på allt just nu. Är strul med boendet nästa år, allt är så rörigt. känns som att alla tror att jag ska anpassa mig efter dom...flera är på mig och bara. ska bara hela tiden och sen kan man inte bestämma sig...fan och med allt det här kommer paniken, orkar inte ligga i sängen och bara behöva vänta på att ens liv ska ramla samman som den håller på att göra...just nu finns det bara få personener i mitt liv som håller mig samman. Önska bara att den som gör det mäst ska vara här, håll min hand. Hålla mig uppe så att jag inte bryter ihop...för klarar inte ett till ras, fan då kommer mitt liv ta slut. Varför kan inte bara något gå som jag vill, varför kan jag inte få tillbaka min ork att gå till skolan igen, varför kan jag inte bara få komma över dig? Varför kan inte bara allt lösa sig hemma. Varför? snart packar jag väskan och stänger av allt. orkar inte mer...

Av Tove - 25 april 2010 18:08

Igår hade vi scouter och jordutdelning, det var kul. Men fattar hur trött man blev. Jag är ganksa lat, men ingen kan säga emot att det är jobbigt att släpa jordsäckar i 11 timmar :O jag är fortfarande trött ;) men är glad att det bara är en gång om året :) annars hade jag inte gjorde det xD <3

Av Tove - 24 april 2010 21:27

Jag hatar att veta att det inte kommer funka...men kan inte få ur dig ur mitt huvud... :( <3

Ovido - Quiz & Flashcards