Alla inlägg under oktober 2010

Av Tove - 31 oktober 2010 01:41

Någon som vill göra något med mig under lovet?   

  

Av Tove - 30 oktober 2010 19:15

Börjar bli lat på att blogga, man orkar inte och hittar inte tid.. =/ men nu är det HÖSTLOV!!! :D så kanske blir lite mer tid då   


Den här veckan har varit sjukt skön!!
I måndags var jag ledig för att jag inte hade något mentors samtal. så jag var hos läkaren och gjorde lite viktiga saker ^^ kände mig sjukt vuxen x)

I tisdag så hade vi helt vanliga lektioner, allt var ganska segt, men man klarade dagen ganska bra. på kvällen satt vi och pluggade som fan, blev klara med grupp uppgiften i Samhällskunskap!! WIIIEEE vad vi är bra   

På onsdagen hade vi brattis (en lärare) innan lunch, så vi fick blåsa löv..!! Fan vilken träningsvärk jag hade efter det, och var helt slut...Så gissa vem som somnade på naturkunskapen? Ja xD så jag var olydig och struntade i idrotten, men vad fan var helt död :/ men senare på kvällen skulle jag hem för att sova hemma den natten. men först åkte jag till Judon och min underbara pojkvän    Det är alltid mysigt att vara där! Bara ta det lugnt. 

På Torsdagen hade vi studiebesök. Och vi var på en utställning som heter (o)männskligt det var så tråkigt, vist vissa delar var kul..men det var bara för att vi flummade sönder och mobbade utsällningen ^^

i går så hade vi gäster och Christoffer var här!! Fan var jag älskar min pojkvän   Vilket min mamma också gör xD Det var så jävla mysigt att ha honom här =) senare kom Andreas (syrrans pojkvän) han skulle sova hos oss för att hans plan ner till Göteborg gick i dag! kul att träffa honom, var länge sen 


och i dag är jag själv hemma, ska ta ett glas vin och bara ha det mysigt =)

Seeeyeeeaaa!!! 

Av Tove - 26 oktober 2010 21:21

Sitter här och pratar med Julia och Elin om att dom ska pirca sig på onsdag, jag vill också!! Fan jag kan ju ta i alla fall en och vänta med dom andra? Eller?


Haha jag har kollar på olika ställen man kan ha dom på och här är dom jag väljer mellan:

Tunga

Bröstet

nacken 


Vad skulle jag passa i?


      


Kan ju säga att veckan har vart upp och ner, jag har fått lugnande medicin nu så kanske mår bättre snart!! eller hoppas det =) annars vet jag inte vad jag gör, men i alla fall. Nu har jag lugnande och snart ska jag få dom antidepresvia =/ jag blir nog bra snart 

Av Tove - 24 oktober 2010 21:48

Jag skulle vilja att människor är ärliga emot mig för en jävla gångs skull!! ingen har tydligen modet att säga sanningen till mig!! tycker ni att jag beter mig förjävligt SÄG DET!!!! Vad är det med människor, kompisar snackar skit bakom ryggen på mig!! KAN DET VAR SÅ JÄVLA SVÅRT ATT BARA  SÄGA SANNINGEN TILL MIG???

Så för en gångs skull, snälla säg till mig...vad gör jag för fel? snäll bara skriv till mig, vad fan gör jag för fel? för tydligen gör jag något fel...kan inte mina vänner för en gångs skull vara ärliga emot mig? jag vill höra...!! Tar er modet till att skriva ett par ord så jag förstår?!


  

Av Tove - 23 oktober 2010 17:54

Älsklingen kommer ikväll, han kanske får mig på bättre humör =)<3 


Jag hade planer för den här kvällen, men folk hoppar av i sista sekunden och jag blir kvar...men glad att jag har en pojkvän som orkar med mig just nu, för tydligen gör ingen annan det...=/ 


Vill bara ligga i din famn och gråta! vill skita i allt, allas krav, mina försök att göra något roligt...vet inte ens varför jag försöker längre...

Av Tove - 22 oktober 2010 14:09

"Cause I'd rather feel pain than nothing at all"

  

Av Tove - 17 oktober 2010 23:59

I cannot die this way

No I cannot die this way

  

Av Tove - 17 oktober 2010 23:34

Jag säger till mig själv att sluta vara sur...sluta stör dig...men kan inte!! har en ilska inom min så måste komma ut? men hur? Jag vill bara skrika!! men i den här världen finns inte det, man ska leva inom ramarna, inte okej att bara slita sig loss. jag måste fortfarande uppföra mig ordentligt, jag måste fortfarande le till folk som är trevlig, men har ingen mer lust än att bara skita i folk som är trevliga, strunt i att jag måste vara trevlig emot lärarna. Jag vill bara totalt balla ur!!! skjuta någon eller något, nej men vet inte :/ måste få ut det på något sätt...jag går under på det här sättet...

Ovido - Quiz & Flashcards