Alla inlägg under december 2010

Av Tove - 20 december 2010 21:53

Jag ser allt som om det vore en film...jag ser filmen av det som vart förut...men jag ser inte mig själv. Jag är utbytt...det är någon annan där jag brukar vara... Jag ser allt och saknar enu mer. Jag fattar att allt är över, att allt är för bi...jag borde ha stannat upp..jag borde njutit mer av studerna med er...jag se den tiden när ni ville ha med mig, när jag var den som ni log åt när ni såg...jag undrar om jag gjort något annorlunda om att hade vart bra då...jag vill att allt ska bli som förut.. när jag var något...

  

Av Tove - 9 december 2010 14:07

Okej, det kan få bli fredag nu!!! =D=D=D<3

Av Tove - 8 december 2010 21:35

Somethin' in your eyes, makes me wanna lose myself
Makes me wanna lose myself, in your arms
There's somethin' in your voice, makes my heart beat fast
Hope this feeling lasts, the rest of my life

If you knew how lonely my life has been
And how long I've been so alone
And if you knew how I wanted someone to come along
And change my life the way you've done

It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I'm all the way back where I come from
It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I'm all the way back where I belong

A window breaks, down a long, dark street
And a siren wails in the night
But I'm alright, 'cause I have you here with me
And I can almost see, through the dark there is light

Well, if you knew how much this moment means to me
And how long I've waited for your touch
And if you knew how happy you are making me
I never thought that I'd love anyone so much

It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I'm all the way the back where I come from
It feels like home to me, it feels like home to me
It feels like I'm all the way back where I belong
It feels like I'm all the way back where I belong

Christoffer<3<3<3

Av Tove - 6 december 2010 20:27

Min helg har vart helt underbar!! Jag måste säga att jag behövde den här helgen, Glad som fan hela jävla helgen!! =D 


På fredagen var jag på judon och flummade mig lite, sen kom Rikard på att vi skulle dra till en backe och åka pulka. Men jag och lizz hade inga varma kläder men Fredriks underbara mamma plockade fram massa kläder till oss! Så vi blev varma och söta    När vi vart där och sprungit upp för backen om och om igen så var man ju inte bara lite trött xDxD så den drog vi till Arninge och Driftade med bilarna ^^ Det var ju inte bara något kul alltså   Jag bytte bil lite gånger under kvällen, man åkte med fredrik, Rikard, Marcus och Funkiee!! 


Sen på Lördagen hade jag och julia en sjukt extremt grym fest!!! Vi var runt 80 pers där!! skämta inte hur kul vi hade, jag som inte skulle dricka drack i alla fall   Det var så kul att träffa massa människor som jag inte träffat på flera år, och massa människor man bara inte ville sluta krama om bara för att man saknat dom så in i helvetes mycket!! Det blev en sjukt lyckad kväll =D<3


  


Och på söndagen hade jag bara det jävligt underbart mysigt med min små pojkar!! Fan vad jag har saknat stunder som denna, När man inte har något som kan förstör det...<3<3 Vi hade det så mysigt, alla bara låg i sängen och flummade sönder   Och Rikard satte på kameran på webbcamen....xD den filmen var ju jätte fin kan jag ju säga xDxD 



Sjukt lyckad helg!!! <3<3


Av Tove - 5 december 2010 16:27

Känner så många som har gått och blivit förälskade i vintermörkret. och alla säger att man är så kär..Jag har en syn på det där. om man är kär eller förälskad. Alla blir förälskade då och då, men att bli riktigt kär är något annat. Kärlek är något man bygge upp under ett förhållande. Det är inget som bara finns där från början. det som finns där är förälskelsen. Kärlek är något som innebär så himla mycket mer!


Haha nu har jag fått skrivar utbrott igen xD<33


Av Tove - 4 december 2010 13:30

Du lovade att aldrig lämna mig ensam...

Du lovade att alltid hålla min hand när jag behöver det...

Du lovade att aldrig försvinna från mig...

Du sa att du alltid skulle vara vid min sida vad som än hände...

men jag ser dig inte längre, du är inte kvar...

Du försvan så långt man kunde och lämnade oss kvar..!!



Och jag lovar, händer något dig...då dör jag...då finns inte jag kvar...

Du var min andra hälft, du var min bättre halva.

och nu finns den så långt borta, så jävla långt borta...


Du lovade...<333

Av Tove - 4 december 2010 01:00

Sitter och tänker på gamla tider<3 saknar<3 '


  


I could really use a wish right now...

Ovido - Quiz & Flashcards