Alla inlägg under juli 2010

Av Tove - 31 juli 2010 10:37

Sitter här med datorn i knät och lyssnar på P3 extremt trevliga musik xD har suttit här sen kl 7 i morse. Men det är faktist riktigt trevligt. Alla andra sover så jag är ensam känns det som. Men det är lugnt och skönt, just nu är vi i Vätö kanal. Och kommer snart ut i Norrtälje kanal så snart är vi framme, skulle tippa på att den är ca 1 timme och 15 min kvar innan vi är framme. Det går inte å fort för vi har rak motvind, så man kan inte få upp några segel häller. Men men, kanske får det i Norrtälje kanal.  


  

Av Tove - 29 juli 2010 21:14

Är så rädd för att det ska bli värre...att jag inte ska ta mig ur det igen. Att det ena kan får det andra att bli värre...Att Paniken ska få mig att bli deppig. Den bryter ner mig mer och mer...Perioderna mellan blir kortare och kortare..Vet inte vad jag ska göra, för att göra mig stark igen? Måste orka, måste våga ta steget upp igen..men vet inte vart jag ska finna styrkan? Har dom underbaraste vännerna. Men vill inte blanda in dom...dom ska inte dras ner med mig, för det kommer att hända. orkar inte kämpa mer, kämpar för något omöjligt känns det som, vet inte vara jag inte bara ge upp här och nu..slutar kämpa och bara få slippa kämpa emot. bara få falla och vänta på slagget. Jag är beredd...!!

<33

Av Tove - 29 juli 2010 20:56

"And it's only begun

 I can't wait for the rest of my life"


Älskar dig<333



Av Tove - 29 juli 2010 16:32

 

  "Jag är inte rädd jag kan flyga"

Av Tove - 29 juli 2010 16:17

Är i Älmsta nu, fan trevligt att komma någonstans där det finns lite liv    mitt dystra liv behöver det just nu! Och vet ni vad väderskit kanalerna säger   Att det ska fortsätta REGNA!!! Vill inte!! Vad tog den underbara solen som älskade mig vägen? Detta väder får mig att bli trött, deppig och allmänt irriterad på alla! Vilken inte känns så jävla snällt :/ men men... 


Nu ska det bli gladare miner    Jag måste ta och bli lite glad nu xD Och bara för att man ler så slutar det regna för en stund   Vi gör värsta kuppen om att alla ska le så jag slipper regnet xD Fan vilken meningslöst inlägg xDxD nu ska jag sluta skriva massa skit xD

Av Tove - 28 juli 2010 20:37

Så jävla trött...orkar inte mer... Vart finns vännerna när man som mest behöver dom? Vart finns dom som förstår? Vill bara lägga mig ner, inte kämpa för något meningslöst längre. Bara säga "nu slutar jag" bara släppa taget om allt... och om alla och bara skita i allas förväntningar, bara få skrika ut saningen "DET HÄR ÄR JAG" och snälla försök i alla fall att aceptera det, eller inte vissa för mig att ni inte tycker det. Vill bara dra i från alla!! lämna allt bakom mig!! Komma någonstans där ingen känner mig, skaffa mig det liv jag vill ha...

Av Tove - 28 juli 2010 00:50

Vi är ju som sagt i Grissleham, Vilket är sjukt trevligt! fick gulliga båtgrannar med. En familj med två pojkar^^ Erik och david 7 och 5 år   hur söta som hälst, kan ta som båda med mig på en gång ^^ När jag satt vid datorn ida och pratade på Skype med Lizz och Julia så tyckte dom att det var jätte kul att man såg sig själv i kameran, och sen visade jag att man kunde ta bilder med xD DET uppskatades mycket!!   Och sen bliv det foto spelet på min mobil   

Men det var mysigt att ha dom här, så gulligt att båda nästa somna i min säng ^^


      

           David och erik                             David            
                  Jag och David

Av Tove - 27 juli 2010 19:06

Såg på film med mamma och pappa igår, det var riktigt mysigt ^^ såg på klassikern Dirty dancing<3 den var faktist bra, bättre än jag trodde. Man kanske ska ta och börja dansa igen :D eller inte, men jaja xD Jag rekomenderar filmen starkt, mysiga låtar och bara en helt mysig film   


  


Ovido - Quiz & Flashcards