Alla inlägg under november 2011

Av Tove - 2 november 2011 20:32

Jag älskar verkligen min pojkvän<3 gör det! men han har en sida som jag kan erkänna att den inte är min favorit... När han dricker blir han en helt annan person, han bli så lätt sur... Han blir aldrig aggresiv men han visar en sida av sig som skrämmer mig ibland... Jag har jätte problem med fulla människor, vist jag dricker själv och självklart blir full då och då. Men jag klarar inte av människor som dricker mycket... Och min pojkvän kan ha en tendens att göra de... =/ Och han verkar inte fatta hur jobbigt jag tycker att det är... Många i min släkt är alkolister, och min pappa kan ibland dricka för mycket och bli jätte dryg.. Jag klarar inte av att vara med killar som är fulla. Av olika anledningar. jag tänker inte ta upp dom här... men det jobbiga är att min pojkvän inte verkar fatta att jag tycker det är så jobbigt... Han tror bara att jag säger det för att han tycker att jag är väldigt flamsig när jag dricker... och jag försöker förklara för honom vad jag tycker om det med han lyssnar inte.. jag vet inte hur jag ska få han att förstå... =/ <3<3<3<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards